Papryka i cebula - idealna para jako dodatek do chleba

Na blogach kulinarnych często widać trendy i inspiracje (te kulinarne). Wszyscy oglądamy te same programy, czytamy te same książki. Na kilku blogach widziałam paprykę wg Gordona Ramsey'a. Widziałam też Szefa w akcji, w jego programie Ultimate Cookery Course. Piękne zdjęcia z blogów, zachęcający uśmiech znanego Szefa Kuchni i smakowita czerwona papryka na straganie. Mniam! Polecam.

fot.JD


Kanapka z papryką Gordona Ramsay'a

2 słodkie czerwone papryki
2 cebule
2 ząbki czosnku
2 łyżki masła klarowanego
1 łyżka octu balsamicznego
1 łyżka syropu daktylowego
sól himalajska

Przygotowanie:
1. Masło rozpuścić w rondlu lub garnku o grubym dnie. Do naczynia wrzucić pokrojoną w piórka cebulę. Zeszklić cebulkę, a następnie dodać pokrojone drobniutko ząbki czosnku i pokrojoną w paski paprykę. Smażyć warzywa przez około 5-10 minut.
2. Dodać ocet balsamiczny, sól i syrop daktylowy. Smażyć kolejne 10 minut.

Gotowe.
Smacznego.

Uwaga:

1. Pierwszy raz widziałam ten przepis w programie Gordona Ramsay'a. Proporcje są jednak moją interpretacją, bo gdy zapragnęłam powtórzyć danie nie pamiętałam już oryginału w 100%.

Komentarze